با توجه به این که آمار استفاده از اینترنت در بین کاربران ایرانی در حال افزایش است، اینترنت بستر مناسبی برای برقراری ارتباط و همچنین ارائه خدمات و محصولات می باشد. امروزه یکی از نیاز های اساسی هر صنف و واحد کاری، داشتن یک وب سایت حرفه ای می باشد زیرا با مشاهده آمار های مربوطه می توان با قاطعیت گفت که بستر اینترنت، یکی از بهترین و کارامد ترین راه ها برای معرفی محصولات و شرکت ها و فعالیت های آنان می باشد. شما می توانید با توجه به هدفی که در ذهن خود دارید وب سایتی را طراحی کرده و گامی بزرگ در جهت تحقق اهداف خود بردارید. داشتن سایت می تواند باعث رونق کسب و کار شود. وبسایت ها نقش مهمی در جذب مشتری دارند. اینترنت یک بازار مجازی است که شما با داشتن وب سایت می توانید سهمی در آن داشته باشید.

در دنیای امروز داشتن یک سایت ساده به تنهایی کافی نیست، بلکه سایتی مورد نیاز است که شما را به اهدافی که دنبال می کنید برساند. یک سایت مناسب باید از نظر سئو، گرافیک، تجربه کاری، سادگی، معماری اطلاعات، نرخ تبدیل، مقیاس پذیری، امنیت، سرعت و ... بهترین باشد. به طور حتم در نظر گرفتن تمام این موارد به نحوی که بتواند تا حد ممکن استانددارد های روز دنیا را رعایت کندو هم چنین اهداف سایت را برآورده سازد نیازمند تحلیل و بررسی کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ است.

ما در سامان بان با پشتیبانی یک تیم قدرتمند از مدیران با تجربه و موفق در این زمینه و هم چنین یک تیم برنامه نویسی حرفه ای چیزی فراتر از سایت برای شما طراحی  میکنیم. ممکن است طراحی سایت حرفه ای به نسبت سایت های آماده برایتان پر هزینه باشد اما یک سایت خصوصی و شخصی سازی شده نشانگر وجهه کاری شما می باشد و تاثیر مستقیمی بر درآمد زایی و سود دهی شما خواهد داشت.

خدمات و سایت های ارائه شده توسط سامان بان

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی امروزه یکی از بهترین اقدامات برای گسترش و توسعه کسب و کار شما می باشد. مهم نیست که شما یک شرکت یا سازمان بزرگ را اداره می کنید یا یک شرکت کوچک و یا اینکه به تنهایی کار می کنید. شما با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می توانید فعالیت خود را بدون هیچ حد و مرزی گسترش دهید.

ادامه مطلب
طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

امروزه اهمیت طراحی سایت شرکتی کاملا روشن است، مهم نیست که شما یک شرکت بزرگ با تعداد زیادی کارمند هستید ،یک گروه هستید و یا اینکه به تنهایی کار می کنید؛ شما با طراحی سایت شرکتی می توانید رزومه و فعالیت های خود را بدون هیچ محدودیتی به افراد و شرکت های دیگر نمایش دهید و آنها را از توانایی های خود آگاه سازید.

ادامه مطلب
طراحی وبسایت نمایشگاه

طراحی وب سایت نمایشگاه

نمایشگاه ها در کشور ما در زمنیه های مختلف و در شهر های مختلف دائما در حال برگزاری هستند و هر سازمان و شرکتی زمان برگزاری نمایشگاه ها تمام تلاش خود را انجام می دهد تا در میان رقبای دیگر برجسته باشد ، این تلاش در بیشتر موارد شامل هزینه های بالای تبلیغات محیطی ، تبلیغات در روزنامه ها و مجلات و … می تواند باشد ، پیشنهاد ما برای مجموعه هایی که در نظر دارند در نمایشکاه ها خاص و برجسته باشند برنامه ریزی برای طراحی وب سایت نمایشگاه است .

ادامه مطلب
طراحی سایت پزشکان

طراحی سایت پزشکان

امروزه ما اکثر نیاز های خود را در اینترنت و در میان وب سایت ها جستجو می کنیم ، پزشکان نیز می توانند با داشتن وب سایت شخصی و بهینه سازی آن و کسب رتبه در گوگل در فضای مجازی در دسترس مخاطبین خود قرار گیرند و با به کار گیری امکاناتی مانند سیستم رزرو وقت آنلاین و بخشی از کار خود را به دست تکنولوژی بسپارند تا بخشی از کارشان سبک شود و لیستی آنلاین از وقت های رزور شده داشته باشند. همچنین می توانند رزومه خود و مقالات یا توصیه های پزشکی را در وب سایت قرار دهند.

ادامه مطلب
طراحی وبسایت املاک

طراحی سایت مشاور املاک

امروزه در عصر الکترونیک هر شغل یا تجارت برای توسعه به فعالیت و حضور در دنیای مجازی نیاز دارد و در این میان مشاورین مسکن نیز از این قاعده مستثنا نمی باشند ، همچنین جستجو و تقاضای کاربری در رابطه با خرید ، فروش ، و اجره مسکن نیز در سالهای اخیر در اینترنت و وب سایت ها افزایش چشمگیری داشته است.

ادامه مطلب
طراحی وبسایت آتلیه

طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی وب سایت برای هر کسب و کاری امری لازم و ضروری می باشد و نیازمند صرف هزینه و زمان می باشد ، اما نیاز عکاسان و هنرمندان به وب سایت مسئله ای بسیار ضروری تر نسبت به دیگر کسب و کارها می باشد. همچنین رعایت و توجه به روانشناسی رنگها تجربه کاربری و رابط کاربری در این نوع وب سایت ها بسیار هائز اهمیت است. با امکانات نامحدود اینترنت در عصر اطلاعات می توان با برنامه ریزی و مشخص نمودن اهداف نوآوری هایی در وب سایت آتلیه به کاربرد و امکانات جدیدی به مخاطب عرضه کرد.

ادامه مطلب
طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان و با کیفیت

تخصص گروه طراحی سایت سامان بان در طراحی وب سایت های اختصاصی است و ما معتقدیم که طراحی سایت ساده نمی تواند شرکت ها و سازمان ها به تمام اهداف بازاریابی اینترنتی برساند ، ولی در عین حال تصمیم داریم تا با ارائه پلن طراحی سایت ارزان و اقتصادی موقعیت را برای کسب و کارها نوپا و شرکت های کوچک فراهم کنیم تا از طراحی سایت اختصاصی با هزینه ای پایین بهره مند شوند به نحوی که در آینده برای ارتقا امکانات مدرن هزینه های گزاف متحمل نشوند .

ادامه مطلب
طراحی سایت متناسب با بودجه

طراحی سایت متناسب با بودجه شما

طراحی سایت متناسب با بودجه شما همراه با رعایت استانداردهای طراحی سایت و بهره مندی از امکانات مورد نیاز و ضروری یکی از دغدغه های شرکت ها و سازمان ها برای پروژه طراحی سایت است. چناچنه قصد طراحی سایت شرکتی ، سایت فروشگاهی و یا هرگونه سایت دیگری دارید می توانید نیاز ها و قابلیت های مورد نیاز خود را با مشاورین وینت مطرح کرده و از ما پروپوزال طراحی سایت درخواست کنید.

ادامه مطلب
طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی

اگر در بخش صنعت مشغول به فعالیت هستید احتمالا مشتریان زیادی وجود دارند که هنوز حتی نام کارخانه شما را نشنیده اند و با محصولات شما آشنایی ندارند. در کشورهای پیشرفته بسیاری از افراد محصولات خود را به صورت آنلاین از وب سایت کارخانجات خریداری می کنند بدون آنکه حتی به آن کارخانه مراجعه نمایند. البته این موضوع چند سالی است که در بعضی از بخش های صنعت ما مانند خودرو نیز فعال شده است و نیاز به طراحی سایت صنعتی در این دوره به خوبی احساس می شود.

ادامه مطلب
سئو

خدمات بهینه سازی سئو

خدمات بهینه سازی وب سایت که یکی از مهمترین اقدامات جهت بازاریابی اینترنتی میباشد ، مسئله ای حیاتی برای اکثر مدیران وب سایت است که به آینده وب سایت خود می اندیشند و قصد جذب مخاطبین از طریق موتورهای جستجوگر را دارند.
طراحی وبسایت خبری

طراحی سایت خبری

گرچه امروزه کانال های تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی اولین و سریعترین ابزارهایی هستند که اخبار دسته اول را منتقل می کنند ، اما هنوز وب سایت ها به دلیل رسمیت و اعتبارشان جای خود را از دست نداده اند.

ادامه مطلب

بالا