مدیریت جلسات و قرار ها

مدیریت جلسات

مدیریت جلسات چیبست؟

يكي از روشهاي برقراري ارتباطات میان عناصر سازمان برگزاري جلسات ميباشد. نتايج به دست آمده از جلسات ميتواند اطلاعاتي را ارائه نمايد كه افراد و گروهها براي تصميم گيري به آن نياز دارند.مدیریت و اجرای صحیح جلسات امری پرهزینه ، دشوار و گاها با اشتباه همراه است. مناسب ترین راه حل ساده سازی برگزاری جلسه، استفاده از سیستم های اطلاعاتی جلسات به منظور مکانیزه سازی و یا اتوماسیون کردن فرایند های برگزاری جلسات و اجرای مصوبات آنها می باشد. نرم افزار مدیریت جلسات جهت جامع ترین راه حل نرم افزاری در خصوص مدیریت جلسات در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. این نرم افزار شامل کلیه بخشهای اطلاعاتی و مدیریتی جلسات و متناسب با روال اداری کشور می باشد و کاربران با استفاده از آن به برنامه ریزی، اطلاع رسانی، پیگیری و مدیریت جلسات میپردازند.این نرم افزار کلیه مراحل یک جلسه را از برنامه ریزی اولیه تا اتمام مصوبه ها و بایگانی جلسات به صورت سیستمی و مدون ثبت، ذخیره سازی و مدیریت مینماید.

سیستم مدیریت جلسات چه مزیتی دارد؟

با استفاده از سیستم مدیریت جلسات شما می‌توانید از مزیت مدیریت موثر زمان و جلسات برخوردار شوید. این سیستم با امکانات متنوع، انجام تمامی فعالیت‌های مرتبط با فرآیند برگزاری جلسات از برنامه‌ریزی زمان جلسه تا ارسال دعوت‌نامه و دستور جلسه و در نهایت ثبت صورت جلسات و پیگیری مصوبات آن را امکان‌پذیر می‌سازد.

سیستم مدیریت جلسات، ابزاری موثر به منظور نگهداری آرشیو اطلاعات سوابق و مصوبات جلسات سازمان‌ها است.

کلیه مراحل مربوط به تشکیل یک جلسه، از رایزنی‌های پیش از جلسه، تعیین دبیر جلسه، جستجوی زمان آزاد برای تشکیل جلسه و ورود اطلاعات دستور جلسات گرفته تا مسائل پس از تشکیل جلسه مانند تخصیص وظایف مرتبط با صورت‌جلسه و تبدیل صورت‌جلسه به نامه در سیستم مدیریت جلسات تحت پوشش قرار می‌گیرد.

مدیریت جلسات

ویژگی های سیستم مدیریت جلسات و قرار ها

  • تشکیل جلسات
  • تنظیم جلسات در تقویم
  • تعیین افراد داخل جلسه
  • اطلاع رسانی افراد با پیامک
  • ثبت گزارشات
  • ارجاع کار از جلسه

 


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *